Tomasz Łysoń - strateg marketingowy, FullStack Marketer współpracujący z sektorem IT. Związany z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie realizuje badania naukowe w Zakładzie Nowych Mediów. Trener i wykładowca akademicki (UJ, UKEN, WSIZ) autor licznych artykułów i raportów dotyczących e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach. W przeszłości związany z takimi markami, jak Onet, Bank Millennium, AtomStore czy IdeoForce.
Webinar 1 – 20.03.2025 r. (czwartek), godz. 17:00 – 18:30
TEMAT: Budowanie marki redakcji i dziennikarza w erze personalizacji treści
Webinar 2 – 21.03.2025 r. (piątek), godz. 17:00 – 18:30
TEMAT: System rekomendacji treści, jako strategia marketingowa redakcji.
Webinar 3 – 27.03.2025 r. (czwartek), godz. 17:00 – 18:30
TEMAT: Higiena cyfrowa a dziennikarstwo, czyli jak pracować efektywnie.
Webinar 4 – 28.03.2025 r. (piątek), godz. 17:00 – 18:30
TEMAT: Higiena cyfrowa w pracy dziennikarza, czyli efektywność w świecie nowych mediów.
REJESTRACJA ZAKOŃCZONA