Numer rachunku bankowego na który należy wpłacać wpisowe
(W tytule przelewu podaj Imię i nazwisko oraz który semestr opłacasz)
PBeM Sp. z o.o.
69 1090 1131 0000 0001 3607 4192
Santander Bank polska S.A.
Po odnotowaniu przez nas wpłaty na rachunku bankowym otrzymasz od nas potwierdzenie drogą e-mail o zapisaniu na wybrane przez Ciebie wykłady.
UWAGA – potwierdzenie przelewu nie jest wysyłane automatycznie.
1. Czy w muszę się zapisać na wszystkie katedry w danym semestrze?
Nie. W jednym semestrze proponujemy słuchaczom 5 – 7 katedr do wyboru. Oczywiście można wybrać wszystkie, ale także można zapisać się tylko do jednej katedry. Ma to znaczenie o tyle, że opłata rekrutacyjna wynosi 100,00 zł za jedną katedrę. Wybór więcej niż jednej katedry oznacza wyższą kwotę rejestracyjną. UWAGA: warto jednak zapoznać się z informacją o rabatach na stronie REJESTRACJA
2. Czy aby wziąć udział w semestrze II muszę ukończyć semestr I?
Nie. Każdy semestr jest traktowany osobno. Aby zapisać się na Semestr II nie musisz brać udziału w semestrze I.
3. Czy mogę aplikować zanim otrzymam zgodę wydawcy na udział w programie szkoleniowym?
Tak, ale lepiej zapytać w swojej redakcji czy przypadkiem redakcja nie zgłasza większej ilości dziennikarzy, co powoduje uzyskanie rabatów. Dlatego skontaktuj się z wydawcą i poinformuj go o chęci udziału w wybranym semestrze.
4. Kiedy dowiem się że zostałem przyjęty do programu szkoleniowego?
Potwierdzenia o przyjęciu do programu szkoleniowego wysyłamy dopiero po odnotowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym. Potwierdzenia nie są wysyłane automatycznie. Następnego dnia po odnotowaniu przez nas wpłaty wyślemy maila z potwierdzeniem zapisu.
5. Jak często będą obywały się wykłady?
Zajęcia odbywają się w dniach i o godzinach ustalonych przez wykładowców od poniedziałku do piątku. Aby je poznać musisz zapoznać się ze szczegółami konkretnej katedry. Najprościej sprawdź zakładkę w menu głównym Semestr I 2024/2025 lub Semestr II 2024/2025
6. Czy mogę opuścić webinary i czy będzie to miało wpływ na uzyskanie certyfikatu?
Aby uzyskać certyfikat ukończenia musisz wziąć udział we wszystkich zajęciach w jednej katedrze.
7. Czy do wzięcia udziału w zajęciach będzie potrzebna instalacja specjalnego oprogramowania?
Zajęcia będą się odbywały na platformie Click Meeting. Do wzięcia udziału w webinarze wystarczy przeglądarka internetowa.
8. Do ilu katedr mogę się zapisać w jednym semestrze?
Nie ma ograniczeń. Jeżeli chcesz, możesz zapisać się do wszystkich katedr. Webinary nie pokrywają się, choć mogą odbywać się w jednym dniu. Rozważ, czy twój udział będzie możliwy.
9. Czy opłata (wpisowe) dotyczy wszystkich katedr razem czy opłatę trzeba uiścić do każdej katedry z osobna?
Każda katedra (blok szkoleniowy) to osobne wpisowe. Jeżeli w semestrze wybierzesz np. 3 katedry to wpisowe należy pomnożyć przez 3. Warto jednak sprawdzić czy twoja redakcja nie ma planu rejestracji większej ilości dziennikarzy. Wtedy można uzyskać rabaty i płatność wykonać zbiorczo.
10. Czy będzie możliwość uzyskania dostępu do nagrań webinarów?
Nie. Nie udostępniamy nagrań wideo z webinarów.
11. Czy są możliwe jakieś rabaty?
Tak. Rabaty opisane są w zakładce REJESTRACJA. mamy rabaty dla redakcji oraz dla dziennikarzy i freelancerów zapisujących się indywidualnie.