Wykładowcy

Agnieszka Marzęda

Agnieszka Marzęda

1. Praca dziennikarza online / zmiana trybu pracy, praca jako freelancer

Przemysław Skowron

Przemysław Skowron

1. Jak tworzyć nowoczesny podcast.

Ryszard Parka

Ryszard Parka

1. Skazany na siebie – dziennikarstwo mobilne w teorii i praktyce

Konrad Sinica

Konrad Sinica

1. Od faktów do opinii. Gatunki dziennikarskie w praktyce

Monika Świetlińska

Monika Świetlińska

1. Zaawansowane techniki redagowania z ChatGPT. Jak unikać oskarżeń o generowanie treści przez maszynę?

Paweł Nowacki

Paweł Nowacki

1. Monetyzacja w sieci. Subskrypcje.

2. Warsztat strategiczny: Modele biznesowe wydawców online.

3. Modele biznesowe. Monetyzacja. Subskrypcje.

Elżbieta Jachymczak

Elżbieta Jachymczak

1. Digital Journalism – dziennikarstwo zgodne ze specyfiką Internetu.

2. Jak dobrze pisać w sieci, czyli o tym, co najważniejsze w dziennikarstwie internetowym?

3. Era cyfrowych materiałów prasowych.

4. Budowanie marki dzięki mediom.

Robert Socha

Robert Socha

1. Zaawansowane techniki oraz narzędzia w pracy dziennikarza.

Magdalena Biednik

Magdalena Biednik

1. Biznes to ulepszanie cudzych pomysłów. Co obecnie (wiosna 2023) opłaca się podpatrzeć u ogólnopolskich wydawców i zaaplikować w lokalnym medium.

2. Jak zbudować markę osobistą jako dziennikarz lokalny i co można z tego mieć?

Jarosław Śliżewski

Jarosław Śliżewski

1. Digital publishing wyzwania 2024

2. Wydawca w świecie cyfrowym 2023 – podstawowe dylematy.

Dominika Smolnik-Wasielewska

Dominika Smolnik-Wasielewska

1. Kampanie reklamowe FB ADS – jak zdobyć uwagę milionów użytkowników bez wydawania fortuny na reklamę na Facebooku?

Piotr Marek

Piotr Marek

1. Reklama programatyczna na portalu informacyjnym. Zarządzanie, pozyskiwanie, trendy.

Joanna Korczak

Joanna Korczak

1. Strategia marketingowa lokalnego portalu informacyjnego. Trendy, wyzwania rynkowe, mailing, newsletter, monetyzacja, siatka reklamowa.

Piotr Zieliński

Piotr Zieliński

1. Jak być dobrym dziennikarzem w cyfrowej erze.

2. Nowoczesna redakcja portalu informacyjnego.

3. Flourish Studio – jak pracować z danymi i tworzyć atrakcyjne wizualizacje?

Milena Majchrzak

Milena Majchrzak

1. Lokalny portal w wyszukiwarce: jak zwiększyć jego widoczność?

Adam Wojdyło

Adam Wojdyło

1. Tworzenie strategii marketingowej i monetyzacji lokalnego portalu informacyjnego.

Dorota Głowacka

Dorota Głowacka

1. Prawo w sieci – niezbędnik dziennikarzy.

Tomasz Pawęzka

Tomasz Pawęzka

1. Podcast krok po kroku – warsztat twórcy.

2. Canva – tworzenie graficzne w codziennej pracy dziennikarza.

Katarzyna Szpor

Katarzyna Szpor

1. Przyszłość mediów – główne zjawiska i trendy kształtujące media światowe i polskie.

2. Nowe formy narracji – kiedy tekst to za mało. Jak budować nowoczesne, interaktywne, angażujące formy dziennikarskie i w jaki sposób je mierzyć?

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

1. Redakcyjny Linkedin. Jak to robić krok po kroku, aby w tym medium budować markę redakcji i redaktora.

2. Skuteczna komunikacja w mediach cyfrowych

Michał Wyrostkiewicz

Michał Wyrostkiewicz

1. Etyka i aksjologia komunikacji.

Nadia Harris

Nadia Harris

1. Sposoby współpracy wydawców internetowych w erze cyfrowej

Piotr Kantorowski

Piotr Kantorowski

1. Prawne aspekty działalności redakcji i dziennikarzy w Internecie

Bożka Piotrowska

Bożka Piotrowska

1. Techniczne podstawy fotografii i kompozycji obrazu, czyli jak ogarnąć aparat i zacząć robić dobre zdjęcia w każdej sytuacji.

Michał Kopiński

Michał Kopiński

1. Organizacja nowoczesnej redakcji cyfrowej

Jarek Ważny

Jarek Ważny

1. Lokalne dziennikarstwo w służbie demokracji, czyli cztery czarne dziury, do których lepiej nie wpadać.

Jakub Wasielewski

Jakub Wasielewski

1. Strategie seo dla lokalnych portali informacyjnych

Maciej Siejewicz

Maciej Siejewicz

1. Rozwój lokalnych portali informacyjnych i wzrost ich znaczenia dzięki wykorzystaniu badań sondażowych.

Damian Jemioło

Damian Jemioło

1. Dziennikarz lokalny XXI wieku – jak pracować w internecie.

Rafał Kozłowicz

Rafał Kozłowicz

1. SEO w pracy redakcji

Damian Górliński

Damian Górliński

1. Bezpieczeństwo teleinformatyczne w pracy redakcji oraz dziennikarzy

Maciej Piotrowski

Maciej Piotrowski

1. Podstawowe zagadnienia z zakresu filmowania. Filmowanie dronem. Montaż i postprodukcja w programie DaVinci Resolve.

Bartłomiej Polak

Bartłomiej Polak

1. Google Analytics GA4 w pracy redakcji lokalnego portalu informacyjnego.

Grzegorz Koza

Grzegorz Koza

1. Warsztaty z fotografii i fotoreportażu dla dziennikarzy 

Jan Wołyński

Jan Wołyński

1. Jak tworzyć CONTENT filmowy przy pomocy smartfona i jak prowadzić kanał na Youtube?

aDRES

Stowarzyszenie Prasy Lokalnej
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12