Wykładowcy

Agnieszka Marzęda

Agnieszka Marzęda

KATEDRA: Praca dziennikarza online / zmiana trybu pracy, praca jako freelancer

Przemysław Skowron

Przemysław Skowron

KATEDRA: Jak tworzyć nowoczesny podcast.

Ryszard Parka

Ryszard Parka

KATEDRA: Skazany na siebie – dziennikarstwo mobilne w teorii i praktyce

Konrad Sinica

Konrad Sinica

KATEDRA: Od faktów do opinii. Gatunki dziennikarskie w praktyce

Monika Świetlińska

Monika Świetlińska

KATEDRA: Zaawansowane techniki redagowania z ChatGPT. Jak unikać oskarżeń o generowanie treści przez maszynę?

Paweł Nowacki

Paweł Nowacki

KATEDRA: Monetyzacja w sieci. Subskrypcje.

KATEDRA: Warsztat strategiczny: Modele biznesowe wydawców online.

KATEDRA: Modele biznesowe. Monetyzacja. Subskrypcje.

Elżbieta Jachymczak

Elżbieta Jachymczak

KATEDRA: Digital Journalism – dziennikarstwo zgodne ze specyfiką Internetu.

KATEDRA: Jak dobrze pisać w sieci, czyli o tym, co najważniejsze w dziennikarstwie internetowym?

KATEDRA: Era cyfrowych materiałów prasowych.

KATEDRA: Budowanie marki dzięki mediom.

Robert Socha

Robert Socha

KATEDRA: Zaawansowane techniki oraz narzędzia w pracy dziennikarza.

Magdalena Biednik

Magdalena Biednik

KATEDRA: Biznes to ulepszanie cudzych pomysłów. Co obecnie (wiosna 2023) opłaca się podpatrzeć u ogólnopolskich wydawców i zaaplikować w lokalnym medium.

KATEDRA: Jak zbudować markę osobistą jako dziennikarz lokalny i co można z tego mieć?

Jarosław Śliżewski

Jarosław Śliżewski

KATEDRA: Digital publishing wyzwania 2024

KATEDRA: Wydawca w świecie cyfrowym 2023 – podstawowe dylematy.

Dominika Smolnik-Wasielewska

Dominika Smolnik-Wasielewska

KATEDRA: Kampanie reklamowe FB ADS – jak zdobyć uwagę milionów użytkowników bez wydawania fortuny na reklamę na Facebooku?

Piotr Marek

Piotr Marek

KATEDRA: Reklama programatyczna na portalu informacyjnym. Zarządzanie, pozyskiwanie, trendy.

Joanna Korczak

Joanna Korczak

KATEDRA: Strategia marketingowa lokalnego portalu informacyjnego. Trendy, wyzwania rynkowe, mailing, newsletter, monetyzacja, siatka reklamowa.

Piotr Zieliński

Piotr Zieliński

KATEDRA: Jak być dobrym dziennikarzem w cyfrowej erze.

KATEDRA: Nowoczesna redakcja portalu informacyjnego.

KATEDRA: Flourish Studio – jak pracować z danymi i tworzyć atrakcyjne wizualizacje?

Milena Majchrzak

Milena Majchrzak

KATEDRA: Lokalny portal w wyszukiwarce: jak zwiększyć jego widoczność?

Adam Wojdyło

Adam Wojdyło

KATEDRA: Tworzenie strategii marketingowej i monetyzacji lokalnego portalu informacyjnego.

Dorota Głowacka

Dorota Głowacka

KATEDRA: Prawo w sieci – niezbędnik dziennikarzy.

Tomasz Pawęzka

Tomasz Pawęzka

KATEDRA: Podcast krok po kroku – warsztat twórcy.

KATEDRA: Canva – tworzenie graficzne w codziennej pracy dziennikarza.

Katarzyna Szpor

Katarzyna Szpor

KATEDRA: Przyszłość mediów – główne zjawiska i trendy kształtujące media światowe i polskie.

KATEDRA: Nowe formy narracji – kiedy tekst to za mało. Jak budować nowoczesne, interaktywne, angażujące formy dziennikarskie i w jaki sposób je mierzyć?

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

KATEDRA: Redakcyjny Linkedin. Jak to robić krok po kroku, aby w tym medium budować markę redakcji i redaktora.

KATEDRA: Skuteczna komunikacja w mediach cyfrowych

Michał Wyrostkiewicz

Michał Wyrostkiewicz

KATEDRA: Etyka i aksjologia komunikacji.

Nadia Harris

Nadia Harris

KATEDRA: Sposoby współpracy wydawców internetowych w erze cyfrowej

Piotr Kantorowski

Piotr Kantorowski

KATEDRA: Prawne aspekty działalności redakcji i dziennikarzy w Internecie

Bożka Piotrowska

Bożka Piotrowska

KATEDRA: Techniczne podstawy fotografii i kompozycji obrazu, czyli jak ogarnąć aparat i zacząć robić dobre zdjęcia w każdej sytuacji.

Michał Kopiński

Michał Kopiński

KATEDRA:  Organizacja nowoczesnej redakcji cyfrowej

Jarek Ważny

Jarek Ważny

KATEDRA: Lokalne dziennikarstwo w służbie demokracji, czyli cztery czarne dziury, do których lepiej nie wpadać.

Jakub Wasielewski

Jakub Wasielewski

KATEDRA: Strategie seo dla lokalnych portali informacyjnych

Maciej Siejewicz

Maciej Siejewicz

KATEDRA: Rozwój lokalnych portali informacyjnych i wzrost ich znaczenia dzięki wykorzystaniu badań sondażowych.

Damian Jemioło

Damian Jemioło

KATEDRA: Dziennikarz lokalny XXI wieku – jak pracować w internecie.

Rafał Kozłowicz

Rafał Kozłowicz

KATEDRA: SEO w pracy redakcji

Damian Górliński

Damian Górliński

KATEDRA: Bezpieczeństwo teleinformatyczne w pracy redakcji oraz dziennikarzy

Maciej Piotrowski

Maciej Piotrowski

KATEDRA: Podstawowe zagadnienia z zakresu filmowania. Filmowanie dronem. Montaż i postprodukcja w programie DaVinci Resolve.

Bartłomiej Polak

Bartłomiej Polak

KATEDRA: Google Analytics GA4 w pracy redakcji lokalnego portalu informacyjnego.

Grzegorz Koza

Grzegorz Koza

KATEDRA: Warsztaty z fotografii i fotoreportażu dla dziennikarzy 

Jan Wołyński

Jan Wołyński

WARSZTATY: Jak tworzyć CONTENT filmowy przy pomocy smartfona i jak prowadzić kanał na Youtube?

aDRES

Stowarzyszenie Prasy Lokalnej
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12