Wykładowcy

Paweł Nowacki
KATEDRA: Monetyzacja w sieci. Subskrypcje.
KATEDRA: Warsztat strategiczny: Modele biznesowe wydawców online.
KATEDRA: Modele biznesowe. Monetyzacja. Subskrypcje.

Elżbieta Jachymczak
KATEDRA: Digital Journalism – dziennikarstwo zgodne ze specyfiką Internetu.
KATEDRA: Jak dobrze pisać w sieci, czyli o tym, co najważniejsze w dziennikarstwie internetowym?
KATEDRA: Era cyfrowych materiałów prasowych.
KATEDRA: Budowanie marki dzięki mediom.

Robert Socha
KATEDRA: Zaawansowane techniki oraz narzędzia w pracy dziennikarza.

Magdalena Biednik
KATEDRA: Biznes to ulepszanie cudzych pomysłów. Co obecnie (wiosna 2023) opłaca się podpatrzeć u ogólnopolskich wydawców i zaaplikować w lokalnym medium.
KATEDRA: Jak zbudować markę osobistą jako dziennikarz lokalny i co można z tego mieć?

Jarosław Śliżewski
KATEDRA: Wydawca w świecie cyfrowym 2023 – podstawowe dylematy.

Dominika Smolnik-Wasielewska
KATEDRA: Kampanie reklamowe FB ADS – jak zdobyć uwagę milionów użytkowników bez wydawania fortuny na reklamę na Facebooku?

Piotr Marek
KATEDRA: Reklama programatyczna na portalu informacyjnym. Zarządzanie, pozyskiwanie, trendy.

Joanna Korczak
KATEDRA: Strategia marketingowa lokalnego portalu informacyjnego. Trendy, wyzwania rynkowe, mailing, newsletter, monetyzacja, siatka reklamowa.

Piotr Zieliński
KATEDRA: Jak być dobrym dziennikarzem w cyfrowej erze.
KATEDRA: Nowoczesna redakcja portalu informacyjnego.
KATEDRA: Flourish Studio – jak pracować z danymi i tworzyć atrakcyjne wizualizacje?

Milena Majchrzak
KATEDRA: Lokalny portal w wyszukiwarce: jak zwiększyć jego widoczność?

Adam Wojdyło
KATEDRA: Tworzenie strategii marketingowej i monetyzacji lokalnego portalu informacyjnego.

Dorota Głowacka
KATEDRA: Prawo w sieci – niezbędnik dziennikarzy.

Tomasz Pawęzka
KATEDRA: Podcast krok po kroku – warsztat twórcy.
KATEDRA: Canva – tworzenie graficzne w codziennej pracy dziennikarza.

Katarzyna Szpor
KATEDRA: Przyszłość mediów – główne zjawiska i trendy kształtujące media światowe i polskie.
KATEDRA: Nowe formy narracji – kiedy tekst to za mało. Jak budować nowoczesne, interaktywne, angażujące formy dziennikarskie i w jaki sposób je mierzyć?

Adrian Gamoń
KATEDRA: Redakcyjny Linkedin. Jak to robić krok po kroku, aby w tym medium budować markę redakcji i redaktora.
KATEDRA: Skuteczna komunikacja w mediach cyfrowych

Michał Wyrostkiewicz
KATEDRA: Etyka i aksjologia komunikacji.

Nadia Harris
KATEDRA: Sposoby współpracy wydawców internetowych w erze cyfrowej

Piotr Kantorowski
KATEDRA: Prawne aspekty działalności redakcji i dziennikarzy w Internecie

Bożka Piotrowska
KATEDRA: Techniczne podstawy fotografii i kompozycji obrazu, czyli jak ogarnąć aparat i zacząć robić dobre zdjęcia w każdej sytuacji.

Michał Kopiński
KATEDRA: Organizacja nowoczesnej redakcji cyfrowej

Jarek Ważny
KATEDRA: Lokalne dziennikarstwo w służbie demokracji, czyli cztery czarne dziury, do których lepiej nie wpadać.

Jakub Wasielewski
KATEDRA: Strategie seo dla lokalnych portali informacyjnych

Maciej Siejewicz
KATEDRA: Rozwój lokalnych portali informacyjnych i wzrost ich znaczenia dzięki wykorzystaniu badań sondażowych.

Damian Jemioło
KATEDRA: Dziennikarz lokalny XXI wieku – jak pracować w internecie.

Rafał Kozłowicz
KATEDRA: SEO w pracy redakcji

Damian Górliński
KATEDRA: Bezpieczeństwo teleinformatyczne w pracy redakcji oraz dziennikarzy

Maciej Piotrowski
KATEDRA: Podstawowe zagadnienia z zakresu filmowania. Filmowanie dronem. Montaż i postprodukcja w programie DaVinci Resolve.

Bartłomiej Polak
KATEDRA: Google Analytics GA4 w pracy redakcji lokalnego portalu informacyjnego.

Grzegorz Koza
KATEDRA: Warsztaty z fotografii i fotoreportażu dla dziennikarzy

Jan Wołyński
WARSZTATY: Jak tworzyć CONTENT filmowy przy pomocy smartfona i jak prowadzić kanał na Youtube?


aDRES
Stowarzyszenie Prasy Lokalnej
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU
Mielec, ul. Biernackiego 12