Rejestracja na semestr II

Zapisz się na II semestr!

UWAGA: Zanim rozpoczniesz proces rejestracji zapoznaj się z zakładką FAQ. Tam znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania. WAŻNE: webianary nie są nagrywane. Nie ma możliwości obejrzenia webinaru w innym terminie.

Jak się zarejestrować?

1. Rejestracja wymaga opłaty wpisowego w wysokości 100 zł za jedną katedrę. Wybierając 1 katedrę płacisz 100 zł, wybierając 2 lub 3 katedry zapłacisz odpowiednio 200 lub 300 zł. WAŻNE! Wpisowe to jedyna opłata wymagana od uczestników. Wpłaty nie są przyjmowane automatycznie. Aby się zarejestrować wypełnij formularz a następnie dokonaj opłaty rejestracyjnej z uwzględnieniem rabatów.

RABATY

Rabaty rekrutacyjne dla redakcji zapisujących dziennikarzy grupowo:
2 dziennikarzy – opłatę wpisowego proszę pomniejszyć od wyliczonej sumy za wybrane katedry o 10%
3 dziennikarzy – opłatę wpisowego proszę pomniejszyć od wyliczonej sumy za wybrane katedry o 20%
4 i więcej – opłatę wpisowego proszę pomniejszyć od wyliczonej sumy za wybrane katedry o 30%

przykład:
Redakcja zapisuje 3 dziennikarzy do katedry A i do katedry B (razem 6 katedr)
Do tego zapisuje 1 dziennikarza do katedr B, C, D (razem 3 katedry)
Suma dziennikarzy = 4 (30% rabatu)
Suma katedr = 9 (wpisowe = 900 zł)
Obliczamy cenę po rabacie: 900 zł – 30% = 630 zł

Rabaty dla dziennikarzy i freelancerów zapisujących się indywidualnie
oraz dla redakcji zapisujących tylko jednego dziennikarza:
1 katedra – opłata wpisowego bez rabatu
2 katedry – opłata wpisowego to 180,00 zł (10%)
3 katedry – opłata wpisowego to 240,00 zł (20%)
4 katedry i więcej – opłatę wpisowego proszę pomniejszyć od wyliczonej sumy za wszystkie wybrane katedry o 30%

 

2. Zapoznaj się z wykładowcami, katedrami i tematami webinarów (menu główne Plan zajęć > Semestr II > Dla dziennikarzy). Zapoznaj się z katedrami na które chcesz się zapisać.

3. Kliknij przycisk: PRZEJDŹ DO FORMULARZA REJESTRACYJNEGO. UWAGA! – Link prowadzi do formularza Google. Klikając w link wychodzisz z tej strony i przechodzisz do dokumentów Google. Tam znajduje się nasz formularz, który należy wypełnić. Wszystkie zapisy POLITYKI PRYWATNOŚCI ze strony journalismuniversity.pl odnoszą się także do formularza rejestracyjnego.

4. Po wypełnieniu formularza koniecznie kliknij przycisk WYŚLIJ FORMULARZ.

5. Wykonaj przelew środków za wpisowe na podany niżej numer rachunku bankowego w tytule podając Imię i nazwisko lub redakcja/wydawnictwo w przypadku opłaty za kilku dziennikarzy oraz dopisek Semestr I.

PBeM Sp. z o.o.
69 1090 1131 0000 0001 3607 4192
Santander Bank polska S.A.

6. WAŻNE – Po odnotowaniu przez nas wpłaty na rachunku bankowym otrzymasz od nas potwierdzenie drogą e-mail o zapisaniu na wybrane przez Ciebie wykłady. UWAGA – potwierdzenie przelewu nie jest wysyłane automatycznie.

7. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wprowadzenia zmian w terminach i godzinach webinarów.

8. Aby wykłady mogły sięodbyć wymagane jest aby zapisało się minimum 5 osób. W przypadku braku wymaganej liczby zajęcia zostaną przeniesione na inny termin.

Wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz przesłanie go do e-Journalism University oznacza że wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Stowarzyszenie Mediów Lokalnych zawartych w nim danych osobowych w celach rejestracyjnych, organizacyjnych, marketingowych i kontaktowych. Więcej o przetwarzaniu danych dowiesz się tutaj: POLITYKA PRYWATNOŚCI.

aDRES

Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12