
Piotr Marek
Multiprzedsiębiorca. Wspiera media lokalne od 7 lat tworząc platformę 4media.com, działającą w 6 krajach (w tym USA) i posiadająca blisko 800 klientów, oferującą rozwiązania technologiczne w postaci internetowych portali informacyjnych, kampanii reklamowych www.ads4media.online, serwis prasowy News4Media, a także wsparcie eksperckie w postaci szkoleń realizowanych w ramach Akademii4Media.
Nadająca w ramach spółki Truso Media – Telewizja lokalna Truso.tv oraz sieć portali Express dociera na północy Polski do 20 miast. W ramach marki 4community.online wspiera obecność online samorządów, fundacji oraz stowarzyszeń. W ramach marki autoscribe.online tworzone są napisy do kilkuset godzin nagrań audio i video miesięcznie.
Ekspert w zakresie realizacji strategii reklamowych, zarządzania marką oraz w obszarze zarządzania zespołami redakcyjnymi i przedsiębiorstwami.
Prowadzi szkolenia związane z obecnością marek w mediach oraz rozwijaniem umiejętności managerskich, kompetencji zarządczych. Jako trener i przedsiębiorca, chętnie dzieli się wiedzą w zakresie prowadzenia działalności i kompetencjami niezbędnymi do odniesienia sukcesu w biznesie.
Reklama programatyczna na portalu informacyjnym. Zarządzanie, pozyskiwanie, trendy.
Webinar 1 - 14.04.2023 r. - godz. 10.15 - 11.45
Co zmieni dla wydawców koniec świata ciasteczek stron trzecich (3rd party) i co na to Google.
Webinar 2 - 19.04.2023 r. - godz. 14.00 - 15.30
Programmatic i inne źródła przychodów z poza rynku lokalnego.
Webinar 3 - 11.05.2023 r. - godz. 12.00 - 13.30
Twórz Strzeżone ogrody danych – Walled Gardens i zarabiaj więcej – wprowadzenie do platformy segmentacji danych DMP.
Webinar 4 - 16.05.2023 r. - godz. 12.00 - 13.30
Jak jakość Twojej strony www przekłada się na Twoje zarobki.


Adres
Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU
Mielec, ul. Biernackiego 12

biuro@journalismuniversity.pl