
Paweł Nowacki
Niezależny konsultant na rynku mediów i e-commerce, właściciel firmy DigitalFlow.pl. Sales Partner Poland Flowplayer. Był zastępcą redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”. Dyrektor rozwoju serwisów contentowych Grupy Wydawniczej Polskapresse. Dziennikarz i redaktor „Dziennika Łódzkiego”, „Gazety Wyborczej”, „Nowego Dnia” oraz „Dziennika Gazety Prawnej”. Ekspert i konsultant ds. transformacji cyfrowych i subskrypcji.
Narzędzia analityczne – wsparcie przychodowej strategii wydawcy
Webinar 1 – 3.11.2023 r. – godz. 9.00 – 10.30
Znaczenie narzędzi analitycznych dla wydawcy w świecie końca GA i „efekty” przejścia na GA4. Dlaczego? Jakie?
Webinar 2 – 9.11.2023 r. – godz. 8.30 – 10.00
Budowanie zaangażowania, mierzenie zachowań użytkowników, rejestracji w serwisie, efektywności reklamy a analityka.
Webinar 3 – 10.11.2023 r. – godz. 9.00 – 10.30
Jak rozwijać kompetencje analityczne w wydawnictwie. Sposoby wykorzystywania danych w strategii wydawcy.
Webinar 4 – 17.11.2023 r. – godz. 9.00 – 10.30
Praktyczne aspekty użycia narzędzi analitycznych u wydawcy: redakcja, marketing, reklama.


Adres
Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU
Mielec, ul. Biernackiego 12

biuro@journalismuniversity.pl