
Maciej Siejewicz
Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, badaniach i komunikacji marek, idei, osób, organizacji i firm. W latach 1997 – 2021 odpowiadał za obszary komunikacji (marketingowej i public relations) oraz za projekty (społecznych i politycznych) badań opinii publicznej w instytucie GfK Polonia. Obecnie prowadzi działalność i projekty na tych samych polach w ramach własnej agencji Surveyshow. Jego doświadczenie obejmuje szerokie spektrum zagadnień związanych z komunikowaniem, opinią publiczną, metodologią badań, analityką i statystyką społeczną.
Rozwój lokalnych portali informacyjnych i wzrost ich znaczenia dzięki wykorzystaniu badań sondażowych.
Webinar 1 - 01.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30
Sondaże – współczesna funkcja – od społecznej samowiedzy do narzędzia manipulacji – cz.1
Webinar 2 - 08.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30
Sondaże – współczesna funkcja – od społecznej samowiedzy do narzędzia manipulacji – cz.2
Webinar 3 - 15.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30
Sondaże – współczesna funkcja – od społecznej samowiedzy do narzędzia manipulacji – cz.3
Webinar 4 - 22.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30
Sondaże – wyzwania metodologiczne, warsztatowe, etyczne – cz.1
Webinar 5 - 01.03.2023 r. godz. 10:30 - 11:30
Sondaże – wyzwania metodologiczne, warsztatowe, etyczne – cz.2
Webinar 6 - 08.03.2023 r. godz. 10:30 - 11:30
Sondaże – wyzwania metodologiczne, warsztatowe, etyczne – cz.3


Adres
Stowarzyszenie Prasy Lokalnej
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU
Mielec, ul. Biernackiego 12

biuro@journalismuniversity.pl