Maciej Siejewicz

Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, badaniach i komunikacji marek, idei, osób, organizacji i firm. W latach 1997 – 2021 odpowiadał za obszary komunikacji (marketingowej i public relations) oraz za projekty (społecznych i politycznych) badań opinii publicznej w instytucie GfK Polonia. Obecnie prowadzi działalność i projekty na tych samych polach w ramach własnej agencji Surveyshow. Jego doświadczenie obejmuje szerokie spektrum zagadnień związanych z komunikowaniem, opinią publiczną, metodologią badań, analityką i statystyką społeczną.

linkedin.com/in/maciej-siejewicz/
surveyshow.eu

Rozwój lokalnych portali informacyjnych i wzrost ich znaczenia dzięki wykorzystaniu badań sondażowych.

Webinar 1 - 01.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30

Sondaże – współczesna funkcja – od społecznej samowiedzy do narzędzia manipulacji – cz.1

Webinar 2 - 08.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30

Sondaże – współczesna funkcja – od społecznej samowiedzy do narzędzia manipulacji – cz.2

Webinar 3 - 15.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30

Sondaże – współczesna funkcja – od społecznej samowiedzy do narzędzia manipulacji – cz.3

Webinar 4 - 22.02.2023 r. godz. 10:30 - 11:30

Sondaże – wyzwania metodologiczne, warsztatowe, etyczne – cz.1

Webinar 5 - 01.03.2023 r. godz. 10:30 - 11:30

Sondaże – wyzwania metodologiczne, warsztatowe, etyczne – cz.2

Webinar 6 - 08.03.2023 r. godz. 10:30 - 11:30

Sondaże – wyzwania metodologiczne, warsztatowe, etyczne – cz.3

Adres

Stowarzyszenie Prasy Lokalnej
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12

EMAIL

biuro@journalismuniversity.pl