Joanna Korczak

Joanna Korczak wraz z zespołem specjalistów ADRINO zajmujących się marketingiem internetowym. Posiadają wieloletnie doświadczenie w branży digital. Odpowiadają za nieszablonowe kreacje rich media, klasyczne reklamy display, odporne na adblocki reklamy natywne i wiele innych rozwiązań, które pozwalają na dotarcie konkretnie do tych użytkowników, którymi zainteresowani są ich klienci.

 

Strategia marketingowa lokalnego portalu informacyjnego. Trendy, wyzwania rynkowe, mailing, newsletter, monetyzacja, siatka reklamowa.

Webinar 1 - 12.04.2023 - godz. 14.00 - 15.00

Newslettery jako narzędzie do budowania baz danych, oraz pomagające zwiększyć świadomość marki
Rodo * Newslettery w ujęciu technicznym * Jak tworzyć ciekawe Newslettery * Jak tworzyć bazy danych
Prowadzą: Joanna Korczak, Krzysztof Pieńkowski

Webinar 2 - 20.04.2023 - godz. 14.00 - 15.00

Perspektywy, trendy, wyzwania rynkowe
rosnąca rola formatu video * chatboty, spersonalizowany content * generacja Z – konsumpcja treści * portale horyzontalne ver lokalne * customizacja scenariuszy reklam
Prowadzą: Weronika Gładych, Daniel Franc

Webinar 3 - 26.04.2023 - godz. 14.00 - 15.00

Optymalna siatka reklamowa – zagadnieniawidzialność placementów – pomiary, monitoring * perspektywa użytkownika jako kluczowa dla wszystkich stron rynku online * szybkość ładowania stron i optymalizacja placementów/technologii * zjawisko clutterów reklamowych, znaczenie contentu i jak mnożyć ilość odsłon * perspektywa reklamowa online niedobór czy nadpodaż?
Prowadzą: Marta Przychodzka, Wioletta Matosek

Webinar 4 - 10.05.2023 - godz. 14.00 - 15.00

Mailing w ujęciu reklamowym
istota mailingu* dane * formaty reklamowe * rodzaje targetowań *case study
Prowadzą: Joanna Korczak , Krzysztof Pieńkowski

Webinar 5 - 17.05.2023 - godz. 14.00 - 15.00

Zakup mediów dawniej i dziś
ewolucja sposobu zakupu reklamy w mediach online * zakup mediów dawniej * programmatic – odpowiedź czy problemy? * rynek zakupu mediów dziś * direct czy programmatic * konsekwencje zmian dla wydawcy * perspektywa reklamodawcy vs perspektywa wydawcy/ kluczowe parametry dla sukcesu kampanii *
Prowadzą: Wioletta Matosek, Maciej Szymczak

Webinar 6 - 24.05.2023 - godz. 14.00 - 15.00

Podstawy marketingu reklamowego online
definicja zasobów wydawcy * oferta reklamowa, formaty reklam i podział na kategorie * podstawowe technologie emisyjne, adserwery, systemy pomiaru * czym dokładnie jest display, native, mailing, video, sms, dane – czy jeden wydawca może mieć te wszystkie zasoby * modele zakupu i sprzedaży mediów
Prowadzą: Aneta Dąbska, Joanna Korczak

Adres

Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12

EMAIL

biuro@journalismuniversity.pl