Numer rachunku bankowego na który należy wpłacać wpisowe

(W tytule przelewu podaj Imię i nazwisko oraz który semestr opłacasz)

PBeM Sp. z o.o.
69 1090 1131 0000 0001 3607 4192
Santander Bank polska S.A.

Po odnotowaniu przez nas wpłaty na rachunku bankowym otrzymasz od nas potwierdzenie drogą e-mail o zapisaniu na wybrane przez Ciebie wykłady. 
UWAGA – potwierdzenie przelewu nie jest wysyłane automatycznie.

Czy aby wziąć udział w semestrze III lub IV muszę ukończyć semestr I i II?

Nie. Każdy semestr jest traktowany osobno. Aby zapisać się na Semestr II, III lub IV nie musisz brać udziału w semestrze I.

Czy mogę aplikować zanim otrzymam zgodę wydawcy na udział w programie szkoleniowym?

Tak, ale lepiej zapytać w swojej redakcji czy przypadkiem redakcja nie zgłasza większej ilości dziennikarzy co powoduje uzyskanie rabatów. Dlatego skontaktuj się z wydawcą i poinformuj go o chęci udziału w wybranym semestrze.

Kiedy dowiem się że zostałem przyjęty do programu szkoleniowego?

Potwierdzenia o przyjęciu do programu szkoleniowego wysyłamy dopiero po odnotowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym. Potwierdzenia nie są wysyłane automatycznie. Następnego dnia po odnotowaniu przez nas wpłaty wyślemy maila z potwierdzeniem zapisu.

Jak często będą obywały się wykłady?

Zajęcia odbywają się w dniach i o godzinach ustalonych przez wykładowców od poniedziałku do piątku. Aby je poznać musisz zapoznać się ze szczegółami konkretnej katedry. Najprościej sprawdź zakładkę w menu głównym Uniwersytet 2023/24.

Czy mogę opuścić webinary i czy będzie to miało wpływ na uzyskanie certyfikatu?

Aby uzyskać certyfikat ukończenia musisz wziąć udział w 90% zajęć w jednej katedrze.

Czy do wzięcia udziału w zajęciach będzie potrzebna instalacja specjalnego oprogramowania?

Zajęcia będą się odbywały na platformie Click Meeting lub platformach zaproponowanych przez wykładowców. Jedyną możliwą aplikacją do zainstalowania może być aplikacja ZOOM. W przypadku Click Meeting wystarczy zwykła przeglądarka internetowa, kamera i mikrofon.

Do ilu katedr mogę się zapisać w jednym semestrze?

Nie ma ograniczeń. Jeżeli chcesz, możesz zapisać się do wszystkich katedr. Webinary nie pokrywają się, choć mogą odbywać się w jednym dniu. Rozważ, czy twój udział będzie możliwy.

Czy opłata (wpisowe) dotyczy wszystkich katedr razem czy opłatę trzeba uiścić do każdej katedry z osobna?

Każda katedra to osobne wpisowe. Jeżeli w semestrze wybierzesz np. 3 katedry to wpisowe należy pomnożyć przez 3. Warto jednak sprawdzić czy twoja redakcja nie ma planu rejestracji większej ilości dziennikarzy. Wtedy można uzyskać rabaty i płatność wykonać zbiorczo.

Czy są możliwe jakieś rabaty?

Tak. Rabaty opisane są w zakładce REJESTRACJA. mamy rabaty dla redakcji oraz dla dziennikarzy i freelancerów zapisujących się indywidualnie.

Czy będzie możliwość uzyskania dostępu do nagrań webinarów?

Nie. Nie udostępniamy nagrań wideo z webinarów.

Adres

Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12

EMAIL

biuro@journalismuniversity.pl