Agnieszka Marzęda

Dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN).

Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW, SWPS oraz WSB.

Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, członkini Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. PSPR, PTKS oraz PNTM.

Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes.

Wielka fanka wszystkiego co e-.

Praca dziennikarza online / zmiana trybu pracy, praca jako freelancer

Webinar 1 – 01.12.2023 r. – godz. 16.30 – 18.00
Działanie i organizacja mediów online – podział mediów, rola w społeczeństwie, oddziaływanie mediów, struktura i tryb pracy redakcji, prestiż zawodu dziennikarza, procesy redakcyjne, prawo prasowe, media i PR 24h na dobę, kreowanie newsów.

Webinar 2 – 08.12.2023 r. – godz. 16.30 – 18.00
Zmiana w kontaktach z PR managerami – skuteczne formy komunikowania, budowanie relacji służbowych i prywatnych, zasady współpracy, monitoring mediów, PR vs. reklama vs. propaganda, przekazywanie informacji prasowych, media online vs. PR tradycyjny.

Webinar 3 – 15.12.2023 r. – godz. 16.30 – 18.00
Narzędzia i aplikacje – wizualizacja danych, infografiki, specyfikacje techniczne, copywriting, aplikacje do współpracy i generowania dodatkowych przychodów.

Webinar 4 – 29.12.2023 r. – godz. 16.30 – 18.00
Internetowe biura prasowe – rodzaje i funkcje press roomów, biuletyny, newslettery, mailing, zewnętrze źródła informacji prasowych, bazy mediów, kontakty do PR managerów, wirtualne biura prasowe.

Webinar 5 – 05.01.2024 r. – godz. 16.30 – 18.00
Social media narzędziem pracy dziennikarzy – Specyfika i cechy social mediów, podwójna rola mediów społecznościowych, redakcje internetowe, agencje social mediowe, współpraca z influencerami, rodzaje współpracy, budowanie zasięgów, freelancer / bloger / dziennikarz – gdzie jest granica? .

Webinar 6 – 12.01.2024 r. – godz. 16.30 – 18.00
Planowanie mediów w kampaniach reklamowych – procesy planowania mediów, reklama natywna, materiały redakcyjne i storytelling, analiza mediów i publikacji, współpraca nie tylko reklamowa, patronaty medialne, współpraca z agencjami, promocja w sieci.

Webinar 7 – 19.01.2024 r. – godz. 16.30 – 18.00
Publikacje – schematy konstruowania skutecznych publikacji, struktura i najczęstsze błędy, klikalne tytuły i wciągające leady, zasady redagowania tekstów i poprawności językowej, style informacji, wykorzystanie informacji prasowych w procesie komunikacji, spam prasowy, pozycjonowanie, perspektywa PR i agencji prasowych, budowa własnego bloga lub portalu informacyjnego.

Webinar 8 – 26.01.2024 r. – godz. 16.30 – 18.00
Etyka dziennikarzy i managerów public relations – standardy i kodeksy, dekalogi, trudności obydwu zawodów, czarny PR, dziennikarz-PR w jednym, stowarzyszenia branżowe, zagrożenia dla media relations, dylematy etyczne, prezenty, dobre maniery, etyka w biznesie.

Adres

Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
ul. Kasprzaka 1a
63-200 Jarocin
kontakt@localpress.pl

ADRES BIURA UNIWERSYTETU

Mielec, ul. Biernackiego 12

EMAIL

biuro@journalismuniversity.pl